بین مطالب وب سایت جستجو کنید

[Free Download Games [PC-Android Phone


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Javad RuBicK
16:47
جمعه 27 آذر 1394

Gods of Rome v1.1.0n – بازی مبارزه ای خارق العاده “نبرد خدایان روم” مخصوص اندروید همراه دیتا + تریلر
امتیاز 4.6 از 5.0 و معرفی برای اولین بار در ایران
بازی آنلاین است

Gods of Rome – خدایان روم جدیدترین بازی عرضه شده از سوی کمپانی گیملافت در سبک اکشن و مبارزه ای برای آندروید است که شاید باور نکنید چند دقیقه ای انتشار ان در گوگل پلی میگذرد و هنوز در سایت های خارجی نیز معرفی نشده است و ما برای اولین بار باز هم پیشتاز ؛ قصد داریم نسخه اندرویدی آن را حضور شما دوستداران بازی های اکشن و گیملافت معرفی نماییم! با نصب این بازی خارق العاده برروی دستگاه اندرویدی خود می توانید یک نبرد حماسی در عصر اسطوره و افسانه ها را آغاز نمایید! بازی همانند دو عنوان مشهور MARVEL Contest of Champions و Injustice: Gods Among Us ساخته شده است و در ان شما در نقش انواع شخصیت های قدرتمند در محیط های مختلف به نبرد و مبارزه با شخصیت های مختلف می پردازید! گرافیک خیره کننده بازی های گیملافت از چشم کسی پوشیده نیست و گرافیک بازی Gods of Rome نیز واقعا خارق العاده است به گونه که گرافیک بالا، صداگذاری مهیج، شخصیت های روم باستان و … همگی دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی اکشن و مبارزه ای اندروید را تجربه کنید!


دانلود در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 368
Javad RuBicK
17:10
پنج شنبه 26 آذر 1394

این بازی همانند نسخه ی اول آن به صورت داستانی نمی باشد و به صورت مستقیم با منویی شامل مرحله های مختلف شروع می شود. مراحل بازی فوق را می توان به چهار دسته ی اصلی تقسیم بندی کرد به گونه ای که در مراحل دسته اول شما باید تعداد مشخصی از زامبی ها را بکشید تا بتوانید با موفقیت، مرحله را به اتمام برسانید. در مراحل دسته دوم شما زمان محدودی برای زنده ماندن و اتمام مرحله دارید ؛ همچنین در مراحل دسته سوم شما باید وسایل مشخصی را از نقطه ای به نقطه دیگر حمل کنید و زامبی ها را نابود کنید و در نهایت مراحل دسته چهارم نیز شامل مراحلی می شوند که در آنها باید از دروازه مقری محافظت نمایید ! انواع سلاح های مختلف با قدرت های بسیار بالا همچون مسلسل و شات گان ها در اختیار شما قرار میگیرد که با آن ها بتوانید زامبی ها را نابود کنید. هر تفنگ قیمت مخصوص به خود را دارد که با پشت سر گذاشتن مراحل مختلف و افزایش امتیاز قادر خواهید بود آن ها را خریداری و از آن ها در بازی استفاده کنید.

شما در بازی فوق در مقابل طیف عظیمی از زامبی ها و ارواح تشنه به خون قرار می گیرید که باید با سلاح های ویرانگرتان آن ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و تجربه ی بهترین بازی زامبی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.توجه داشته باشید که شما تنها بازمانده هستید و باید شهر آلوده به زامبی را پاکسازی کنید ! بازی نسبت به نسخه ی اول خود پیشرفت بسیار چشمگیری را داشته است به گونه ای که سلاح هایی کم نظیر به بازی اضافه شده است و صحنه ها و جلوه های تصویری خیره کننده حیرت شما را بر می انگیزد. ما امروز در اینجا بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز DEAD TRIGGER 2 را به همراه فایل دیتا به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد. برای مشاهده ی تصاویری از بازی و دانلود آن با ما همراه باشید …


دانلود در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 339
Javad RuBicK
20:56
پنج شنبه 19 آذر 1394

Fruit Ninja بازی فوق العاده زیبا و جذاب در سبک بازی های مسابقه ای برای اندروید می باشد که از اعتیادآورترین بازی ها محسوب می شود و در آن شما در نقش یک نینجا با برش دادن میوه های مختلف توسط شمشیر خود به کسب امتیاز می پردازید! در بازی Fruit Ninja می توانید به سه حالت مختلف به بازی کردن بپردازید و توجه داشته باشید که در بعضی مراحل برای گمراه کردن شما بمب هایی به جای میوه ها پرتاب می شوند که با تماس شمشیر منفجر می شوند و یکی از جان های خود را از دست خواهید داد! در این بازی انواع میوه ها نظیر سیب ، هندوانه ، گلابی و لیمو پرتاب میشوند و لحظات خوش و هیجان انگیزی را در اسمارت فون اندرویدی شما به ارمغان می آورد.

دانلود در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 353
Javad RuBicK
20:44
پنج شنبه 19 آذر 1394

Table Tennis Touch را می توان بهترین، اعتیاداورترین و محبوب ترین بازی تنیس روی میز اندروید معرفی نمود که توسط استودیوی بازیسازی Yakuto با قیمت 0.99 دلار در گوگل پلی عرضه شده است و ما در فارسروید مثل همیشه پیش قدم شده ایم تا ان را در اسرع وقت حضور شما دوستداران بازی های ورزشی معرفی نماییم! در این بازی شما به بازی کردن تنیس روی میز مشغول می شود، انواع راکت ها با قدرت های متقاوت، محیط های مختلف، مود های مختلف و غیره وجود دارند که باعث می شوند برای مدت بسیار زیادی این بازی را روی دیوایس خود نگه دارید! بله… حالت های مختلف بازی به شما این امکان را می دهند که به دلخواه یک مورد را انتخاب و ساعت ها به گوشی میخکوب شوید. شاید باور نکنید که این بازی در دنیای بازی های موبایل غوغایی به پا کرده است و همه رسانه ها و سایت های مختلف از ان به عنوان بهترین بازی تنیس روی میز یاد کرده اند!

دانلود در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 290

آیا از بازی های ما رضایت داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



<