بین مطالب وب سایت جستجو کنید

[Free Download Games [PC-Android Phone


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Javad RuBicK
8:30
پنج شنبه 30 مهر 1394

Adrenaline Racing: Hypercars v1.1.7 + Mod – بازی ماشین سواری اچ دی و فوق العاده زیبای “مسابقات آدرنالین” اندروید همراه دیتا + تریلر
نسخه معمولی + نسخه مود با پول بی نهایت به صورت جداگانه

بازی برای اجرا به اینترنت نیاز دارد – تست شده برروی LG G3

Adrenaline Racing: Hypercars بازی اچ دی و هیجان انگیز در سبک بازی های ماشین سواری از استودیوی بازیسازی Skylicht Technologies برای اندروید است که رویای رانندگی بیش از 40 مورد از زیباترین و محبوب ترین ماشین های جهان را برای شما به واقعیت تبدیل می کند! در این بازی شما بر انواع ماشین های فوق العاده زیبا از سازندنگان معروف از جمله لامبورگینی، فراری، رنو آلبپین و .. سوار می شوید و به مسابقاتی مهیج می پردازید و 80 مرحله واقعا زیبا را پشت سر می گذارید. ماشین سواری شما در انواع مکان ها و محیط های متنوع صورت می پذیرد و کنترلرهای لمسی عالی به همراه گرافیک اچ دی تجربه یکی از واقعی ترین بازی های ماشین سواری را برایتان به ارمغان می اورد. اگر به بازی های ماشین سواری علاقه دارید و بازی های مشهور آسفالت 8، ریل رسینگ 3 و … برایتان تکراری شده است و به دنبال یک بازی جدید این سبکی هستید پیشنهاد ما به شما بازی جدید Adrenaline Racing می باشد.

 

دانلود در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 475
Javad RuBicK
13:57
پنج شنبه 16 مهر 1394

بازی ایرانی حکم اندروید | نسخه افلاین

Hokm حکم .این بازی قبلا به صورت پولی در مارکت گوگل قرارداده شده بود ولی با توجه به سیاست جدید سازنده این بازی رو به صورت مجانی در حال حاظر قرار داده  شده است (این نسخه اصلی و پولی بازی میباشد)

ویژگیها Hokm:

تغییر پس زمینه بازی از جمله انواع فرش ها، عکس هاو…
صدا گذاری دقیق بازی
دارای آهنگ های سنتی ایرانی

 تغییرات در این نسخه :

بهبود بازیکن (حریف) روبرو و قویتر شدن ان
قرار دادن کارت بهبود یافته است.
مشکلات رفع شده
بهبود فونت
و..

 

این بازی یکی از پرطرفدارترین بازی های ایرانی قدیمی هستش و طرفداران بسیاری رو داراست

دانلود در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 360
17:47
یک شنبه 12 مهر 1394

به عنوان معرفی اولین بازی چی چیزی بهتر از Monster Legends ! 

دانلود در ادامه مطلب

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 371
بازدید : 371
Javad RuBicK
14:23
یک شنبه 12 مهر 1394

هم اکنون در سانفرانسیسکو و خطرات وحشتناکش با سلطان جنایت Charles Jericho همراه شوید. تنها یک نفر می تواند در برابر او بایستد. او در صدها شهر رانندگی کرده است و تمام زندگی اش را برای دستگیری جنایتکاران کرده است. او می داند که برای دستگیر کردن جریکو ، بازگشتی وجود ندارد و می داند که این ممکن است آخرین ماموریتش باشد. اسمش  John Tanner است. او یک راننده ماهر می باشد.
این بازی بین خیلی از افراد محبوب است. بازیکن ها به عنوان  John Tanner بازی می کنند، یک کارآگاه سخت کوش که در تعقیب جنایتکاران مهارت خاصی دارد . با داشتن گیم پلی بسیار روان و قدرتمند ، بازیکن ها می توانند بدون نگرانی از هیچ گونه مشکلی بین صدها نوع اتومیبل انتخاب انجام دهند و ماشین خود را عوض کنند و آنها را در مرکز و قلب صحنه های اکشن بازی قرار دهند. با این جو بی نظیر و بدون پایان، دست فرمان بی نظیر ماشین ها و قابلیت های جدیدی بازی ، Driver: San Francisco تجربه ای از رانندگی های حرفه ای اتومبیل همراه با صحنه های اکشن منحصر به فردی برای شما به ارمغان می آورد.


دانلود در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 462
Javad RuBicK
16:22
شنبه 11 مهر 1394

Sleeping Dogs یک بازی منتشر شده از طرف Square-Enix است که توسط United Front Games ساخته و تولید شده. قبلا “True Crime: Hong Kong” نامیده میشد، این پروژه را شرکت Activision کنار گذاشت، Square Enix آن را به دست آورد و دوباره نام گذاری کرد.
بازی در شهر پر جنب و جوش و پر جمعیت هنگ کنگ شروع میشود. بازی از سینمای اکشن آسیا به خصوص از سرزمین های جزیره ای الهام زیادی گرفته است.

دانلود در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 757
Javad RuBicK
21:35
جمعه 10 مهر 1394

The Walking Dead: Episode 5 – No Time Left قسمت پنجم از ۵ قسمت بازی The Walking Dead می باشد . این بازی براساس سریالی با همین نام ساخته شده است . در این سریال ، براثر پخش شدن ویروسی خاصی در بین عموم ، تمام مردم به زامبی تبدیل شده اند و فقط عده ای خاص جان سالم به در برده اند . شما در این بازی در نقش Lee Everett بازی خواهید کرد ، یک جنایتکار محکوم شده که با تبدیل شدن دنیا به ویرانه ، شانسی دوباره به او داده شده است . او در پی یافتن سایر بازماندگان و نجات جان خود و دخترکی یتیم به نام Clementine است . در این بازی ، تجربه وحشت و آخرالزمان را در میان زامبی های متعدد را تجربه خواهید کرد . برای بقا در جهان ارواح می بایست به مبارزه ، تلاش ، تصمیم گیری ، اکتشاف و حل مشکل بپردازید .

 


دانلود در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 376
Javad RuBicK
19:58
چهار شنبه 8 مهر 1394

Stealth Inc داستان یک شرکت است که در آن روی موجودات کوچکی آزمایش انجام میشود. اما یکی از این موجودات از زیر این آزمایش ها فرار میکند.

 

شما باید به شخصیت کوچک و دوست داشتنی بازی کمک کنید که از این شرکت فرار کند.

 

در طول مسیر فرار شما باید معماهای مختلفی را رد کنید و همچنین سرعت عمل خود را به چالش بکشید.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط بازی و بخشی از ویژگی های آن را ببینید.

تعداد بازدید از این مطلب: 302

آیا از بازی های ما رضایت داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



<