بین مطالب وب سایت جستجو کنید

[Free Download Games [PC-Android Phone


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Javad RuBicK
12:0
جمعه 29 آبان 1394

توضیحات بازی : بازی اعتیاد آور و بسیار زیبا Plants vs Zombie ساخت شرکت PopCap است که سبک جدید از بازی را به نمایش میگذارد که می توان گفت ترکیبی از سبک های Strategy و Tower Defence می باشد. سایت IGN به این بازی امتیاز ۹ را از ۱۰ داده است و به علت زیبایی و سبک فوق العاده این بازی قرار است بر روی XBox360 نیز منتشر شود.Plants vs Zombies زامبی ها به سمت خانه شما حمله می کنند و شما بیاد با کاشتن گل و گیاه های متفاوت که در باغچه های خانه ی خود می کارید از حمله به خانه تان جلوگیری کنید.

تنوع در گل و گیاه بالاست به طوری که تا پایان بازی ۵۰ نوع گل و گیاه در اختیارتان است . انواع زامبی ها در این بازی وجود دارد معمولی و کند گرفته تا زامبی مایکل جکسونی و ماشین سوار. این بازی در روز و شب در حیاط ، حیاط پشتی و پشت بام صورت میگیرد که شما باید انواع گل را خریداری کنید از گلهای تک تیر گفته تا رگباری . موسیقی این بازی بین نظیر است حتی اگر چندین ساعت پای این بازی بنشینید باز هم از بازی کردن این بازی خسته نخواهید شد.

دانلود در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 352
Javad RuBicK
11:50
جمعه 29 آبان 1394

به چنل تلگرامی ما بپیوندید
آموزش هک و برنامه نویسی و ...
>>>>>>>>>>>>  کلیک کنید  <<<<<<<<<<<<<<<<

تعداد بازدید از این مطلب: 274
بازدید : 274
Javad RuBicK
15:39
چهار شنبه 27 آبان 1394

Prison Architect بهترین شبیه ساز مدیریت زندان در سبک Simulation و Strategy برای PC بوده و به دست Introversion Software در ۲۰۱۲ ساخته شده است. برای شروع کارتان، ماموریتی برای ساخت یک زندان جدید به بازیکن داده می شود. یک زمین خالی با امکاناتی محدود نیز در اختیارتان قرار می گیرید تا این زندان را بنا کنید. اما ساخت زندان، به همین سادگی نیست. ده ها تست باید روی آن انجام دهید تا از هر نظر ایمن باشید و هیچ زندانی نتواند از آن فرار کند.

بعد از اتمام مرحله ساخت زندان در بازی Prison Architect زندانیان به داخل آن انتقال پیدا می کنند. قرار دادن گارد های ویژه و نگهبانان اهمیت بسیار بالایی دارد. چرا که این افراد، هر چند دقیقه یکبار به سلول ها سر می زنند. در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد، به سرعت به مقر نگهبانی اصلی اطلاع می دهند. هر فردی که بتواند از مکان طراحی شده توسط کاربر فرار کند، امتیاز منفی در پی خواهد داشت. هم چنین ممکن است امکانات زیادی از بازیکن به خاطر سهل انگاری گرفته شود.

دانلود در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 320
Javad RuBicK
15:28
چهار شنبه 27 آبان 1394

توضیحات بازی : مجموعه بازی های تمدن یکی از معروفترین های سبک استراتژیک می باشد که طی سال ها توانسته طرفداران فراوانی به طرف خود جذب کند. در این نسخه ۱۸ اقلیت وجود دارد که هر کدام دارای توانایی و ویژگی های منحصر به فرد خود هستند. شما می توانید یکی از گروه ها را انتخاب کرده و تاریخ را بسازید، داستان خاصی در این بازی وجود ندارد چون خودتان باید داستان را بنویسید و این هم می تواند خوب باشد هم بد، خوبی آن به دلیل آزاد بودن شما در بازی است و این یعنی مجبور به انجام کار خاصی نیستید به همین دلیل تنوع زیادی برای شما بوجود می آید و از آن لذت می برید اما از جهتی دیگر شما نمی دانید باید چه کار کنید و هدف اصلی خود را پیدا نمی کنید این مشکل برای تازه وارد های این بازی بیشتر پیش می آید و مدتی طول می کشد تا رازهای این بازی را کشف کنید. نقشه گسترده به همراه جزئیات بیشتری به بازی اضافه شده است همچنین برخی امکانات از جمله تنوع در لشکرشی و حالت اتحاد بهبود یافته اند. به جزء شما و ۱۷ قوم دیگر کشورهای کوچکی هم در نقشه وجود دارند که در حالت طبیعی ضرر چندانی برای شما ندارند اما اگر به آن ها ظلم کنید، آن ها با دشمنان شما متحد خواهند شد و این تهدیدی بزرگ برعیله تمدن شماست. یکی از راه های موفقیت اتحاد و سیاست درست است در بعضی مواقع نیروی کافی برای لشکرکشی ندارید و می توانید با ایجاد توافق نامه با کشورهای ضعیف اطراف خود نیرویی قدرتمند تشکلیل بدهید و با دیگر سرزمین ها وارد جنگ شوید و خود را به ابرقدرتی در جهان تبدیل کنید. این نسخه تمامی DLCهای این بازی را شامل می شود. Sid Meiers Civilization V در سبک استراتژیک می باشد که توسط استودیو Firaxis Games طراحی شده است و کمپانی های 2K Games و Aspyr آن را برای کامپیوتر منتشر کرده اد، این بازی دارای گیم پلی و موسیقی متن فوق العاده جذابی می باشد. پیشنهاد میکنیم این بازی زیبا را از دست ندهید…

دانلود در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 314
Javad RuBicK
22:9
چهار شنبه 13 آبان 1394

تپه نوردی در بازی های موبایل از محبوب ترین ژانرهاست و مطمئنا همگی عناوین شاخص این سبک مثل Hill Climb Racing را در موبایل هایمان تجربه کرده ایم.

بازی سالار یکی از نمونه های خوب وطنی در این سبک بود که با عملکردی مناسب و استفاده از المان های ایرانی، توانست اسم و رسمی برای خودش دست و پا کند.



دانلود در ادامه مطلب

تعداد بازدید از این مطلب: 327

آیا از بازی های ما رضایت داری؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



<